Software Sources - מאגרי תוכנה

מוקד תמיכה ITIL-Ready ServiceDesk Plus


תוכנת מוקד תמיכה שהעולם אוהב
 
ServiceDesk Plus היא תוכנת מוקד תמיכה (Help Desk) עם יכולת ניהול פרויקטים ונכסים הבנויה בסביבת ITIL. התוכנה תומכת ב-29 שפות ונמצאת בשימוש בלמעלה מ-85,000 חברות, ב-186 מדינות, לניהול הנכסים שלהם וה-IT Help Desk.
 
 
למה להשתמש ב-ServiceDesk Plus?
 
ניהול תקלות
השב את המערכת לתפקוד מלא במהירות בעזרת ניהול התקלות המקיף.
ניהול בעיות
טיפול אפקטיבי בשורש הבעיה על מנת למנוע את חזרתה.
ניהול שינויים
טיפול מיידי בכל שינוי בתשתית ה-IT.
קטלוג שירותים
הצגת השירותים המוצעים, קונפיגרציית workflow, אוטומציה לכל קטגוריית שירות ומתן שירותים בזמן.
CMDB
עקוב ונהל את כל ה-CI במאגר אחד. שקיפות גבוהה יותר של נכסים כתוצאה מהכרת הקשרים  ביניהם ותלות של כל CI.
ניהול רכש וחוזים
מאחסן את מחזור החיים המלא של הזמנת רכש (מרגע יצירתה ועד קבלת המוצר) ושל כל חוזה רכישה ובך מסייע לארגן את הוצאות ה-IT שלך.